
PŁATNOŚCI
Jakie są dostępne formy płatności?
Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności.
Mam problem z płatnością, co zrobić?
Brak przekierowania do systemu płatności może wynikać z problemu po stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, na którym dokonywana jest płatność.
W przypadku wystąpienia problemu sprawdź, czy Twoja przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji. Spróbuj także odświeżyć stronę (skrót klawiszowy ctrl + f5) lub wyczyścić pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz możliwością opłacenia zamówienia. Aby zakończyć proces płatności, kliknij w wiadomości przycisk „Ponów płatność”.
DOSTAWA
Ile kosztuje dostawa?
Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa.
Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?
W zależności od rodzaju zakupionych produktów paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia lub poszczególne produkty bedą dostarczane bezpośrednio z magazynów naszych partnerów.
ZAMÓWIENIE
Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?
Aby dokonać zmiany w zamówieniu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli zamówienie zostało już przekazane do realizacji, nie będzie możliwe jego edytowanie. Będziemy na bieżąco informować Cię o postępach i kolejnych krokach.
Czy mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt za pomocą wiadomości e-mail na adres zamowienia@bike-expert.pl. Po przetworzeniu prośby otrzymasz potwierdzenie anulowania.
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, w niektórych przypadkach anulowanie może być niemożliwe. W takiej sytuacji, podczas dostawy, możesz odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odebrać jej z paczkomatu.