Brak produktów w koszyku.

Najczęściej zadawane pytania (en)

PŁATNOŚCI

Jakie są dostępne formy płatności?

Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności.

Mam problem z płatnością, co zrobić?

Brak przekierowania do systemu płatności może wynikać z problemu po stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, na którym dokonywana jest płatność.

W przypadku wystąpienia problemu sprawdź, czy Twoja przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji. Spróbuj także odświeżyć stronę (skrót klawiszowy ctrl + f5) lub wyczyścić pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz możliwością opłacenia zamówienia. Aby zakończyć proces płatności, kliknij w wiadomości przycisk „Ponów płatność”.

DOSTAWA

Ile kosztuje dostawa?

Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa.

Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

W zależności od rodzaju zakupionych produktów paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia lub poszczególne produkty bedą dostarczane bezpośrednio z magazynów naszych partnerów.

ZAMÓWIENIE

Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?

Aby dokonać zmiany w zamówieniu, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeśli zamówienie zostało już przekazane do realizacji, nie będzie możliwe jego edytowanie. Będziemy na bieżąco informować Cię o postępach i kolejnych krokach.

Czy mogę anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt za pomocą wiadomości e-mail na adres zamowienia@bike-expert.pl. Po przetworzeniu prośby otrzymasz potwierdzenie anulowania.

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, w niektórych przypadkach anulowanie może być niemożliwe. W takiej sytuacji, podczas dostawy, możesz odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odebrać jej z paczkomatu.